مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

دوران دفاع مقدس الگویی بی‌نظیر برای مردم و مسئولان است

«رستمیان» دوران دفاع مقدس را الگویی بی‌نظیر برای مردم و مسئولان دانست و گفت: مسئولان امروز باید با درس گرفتن از دوران دفاع مقدس با اخلاص به مردم به‌ویژه ایثارگران خدمت کنند.
کد خبر: ۴۸۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ - 29September 2021

دوران دفاع مقدس الگویی بی‌نظیر برای مردم و مسئولان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز در تماس تلفنی با ایثارگران البرزی که با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس صورت گرفت، این هفته را مقطعی بی‌نظیر در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: بسیاری از موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف با الگوگیری از دوران دفاع مقدس شکل‌گرفته است. دوران دفاع مقدس سراسر ایمان و توکل به خدا، ایثار و تبعیت از ولایت‌فقیه بود که با مجاهدت شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها به ثمر نشست.

وی دوران دفاع مقدس را الگویی بی‌نظیر برای مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: مسئولان امروز باید با درس گرفتن از دوران دفاع مقدس با اخلاص به مردم به‌ویژه ایثارگران که ارزشمندترین سرمایه‌های کشور هستند خدمت کرده و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و سیره این بزرگ‌مردان تلاش کنند.

رستمیان گفت: کارکنان بنیاد شهید در تلاش هستند تا ضمن خدمت به ایثارگران که کوچک‌ترین وظیفه آنان در قبال اقیانوس بیکران مجاهدت‌های این بزرگواران است، یاد و خاطره و منش شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج و درس‌های دوران دفاع مقدس را به نسل‌های آینده و امروز کشور انتقال دهند. درس‌های دوران دفاع مقدس میراثی گران‌بها برای کشور است که باید به نسل‌های آینده منتقل شود و این رسالتی عظیم برای مسئولان است.

وی تکریم و رضایتمندی ایثارگران را یکی از مهم‌ترین اهداف بنیاد شهید در جهت خدمت به ایثارگران دانست و افزود: ما به‌عنوان متولیان امور ایثارگران موظف هستیم خدمتی در شأن این عزیزان در کمال تکریم و احترام و خوش‌رویی ارائه و مشکلات آن‌ها را در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع کنیم. بنیاد شهید البرز به دو صورت حضوری و غیرحضوری به ایثارگران ارائه خدمت می‌کند و در تلاش هستیم مشکلات ایثارگران را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها